Ana içeriğe atla

adının hakkını veren kırkyama çalışması







Bu yatak örtüsüne 2008 yılında Beylikdüzü İsmek kırkyama kursunda başladım yaklaşık 3 ay sürdü sergiye yetiştirmek için uğraştım yetişti ama bazı yorganlamalar eksik kaldı hala eksik laf aramızda..
Hafta sonu resimlerini çekmek için çıkardım ortaya  kendi kendimide kutladım bu arada, çünkü parçaları
saydım  30 blok hazırlamışım  her blok 4 parçadan oluşuyor  4 /1 her blok 12 parçadan hazırlanıyor
12x4  48   48X30:1440  parça üstü için, etekler için 48 blok her blok 9 parçadan oluşuyor etek kısmının toplamı 432 parçadan oluşuyor  offf sayarken yoruldum. Ama yaparken çok zevk aldım kızım Zeynep
bu modeli beğenmişti. renklerini seçti bende severek yaptım. Güle güle kullansın Zeynebim.



Yorumlar

  1. sonunda sende geldin aramıza.HOŞGELDİN.bu ne hız bir günde birsürü yayın yapmışsın.utandım doğrusu ben aylardır bir şey yayınlamadım :)) hayırlı olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hoşbuldum hatişim bana kalsa bu kadar yayın yapamazdım hande sağolsun bloğumu hazırladı resimleri çekti etiketledi yayınladı bana verdi bundan sonra bu kadar hızlı olamam önçe öğrenmem lazım güzel dileğine teşekkürler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. çalışmalarınıza hayran kaldım hatta hayran ötesi takipteyim
    kocaman sevgiler
    hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize ve sabrınıza sağlık. Harika bir iş çıkmış. Allah'tan benim annem de zamanında benim için birşeyler yapmıştı. Benim gözümde büyüyor doğrusu. Ciddi büyük emek. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kare açma tekniği nasıl yapılır? - how to make half square triangles?

Kare açma açma tekniği kırkyamanın temel tekniklerinden biridir. Hemen her yerde kullanılabilen bu tekniğin yapılış aşamalarını almış olduğum seccade siparişini yaparken sizler için fotoğraflamaya çalıştım. Öncelikle yapacağım seccade için kağıt üzerinde basit bir şablon hazırladım. Bu şablona göre hangi kumaştan kaç kare keseceğimi hesapladım. Her bir kareyi 11cm x 11cm olarak kestim. (ölçü tabi ki standart değil siz modelinize göre değiştirebilirsiniz.Ben seccade için bu ölçüyü kullanıyorum.) Hangi iki rengin bir karede olmasını istiyorsanız, onları üst üste koyup,çapraz köşesinden çizdikten sonra bir makine ayağı pay verecek şekilde çizginin iki yanından da diktim. Siz isterseniz ortadaki çizginin yarımşar santim yanlarına tekrar çizgi atıp o çizginin üzerinden dikebilirsiniz. Sonra ortadaki çizgiden cetvel ve roller yardımıyla kestim. Ayırıp ütüledim. Daha sonra şablona göre yerleştirmemi yaptım. Ve birleştirmeye başladım. Model ortaya çıkınca kenar

kalan kumaşlardan kırkyama seccade

merhaba sevgiyle  üreten  arkadaşlar bu akşam size kızkardeşim için yaptığım seccadeyi paylaşıyorum kumaşlar perdelerin demo parçaları astarı da dahil olmak üzere, zevkle yaptım sağlıkla kullansın inşallah

kırkyama ile vitray çalışması